,,Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny” (John D. Rockefeller)

 Te słowa Johna D. Rockefellera dotyczą w zasadzie każdego dobrego piarowca. Towarem, który sprzedajemy jest umiejętność komunikowania, jednak by znalazło się wielu kupców, którzy będą chcieli się licytować musi ów towar być sprawny i atrakcyjny. Ten portal został stworzony by pomagać specjalistom od PR pogłębiać swoją wiedzę w zakresie kreowania wizerunku.

 

Wszystkie armie świata zebrane razem nie są w stanie powstrzymać postępu, którego czas właśnie nastał”. (V. Hugo)

Nie będziemy Wam podawać teorii, bo każdy praktyk musi mieć ją w jednym palcu, pokażemy Wam praktyczne zastosowanie tych teorii oraz kreatywne sposoby na nowe wykorzystywanie starych kanałów komunikacyjnych. Będziemy mówić o nowościach i innowacjach w branży zaprzęgając do tego case study.